کار در ارتفاع و نماشویی ساختمان

خدمات کار در ارتفاع راپل ، نماشویی و پیچ رولپلاک نما

021 22903297 0912 6888569 دسترسی سریع به تمام نقاط

هزینه شستشوی نمای ساختمان در تیم ارتفاع کاران آسمان

هزینه شستشوی نمای ساختمان به مجموعه ای از عوامل بستگی دارد که تمامی آن ها می توانند در کنار یک دیگر شما را ملزم به پرداخت هزینه های متغیری نمایند.

هزینه شستشوی نمای ساختمان

نوشته شده توسط : مدیر سایت دوشنبه 5 مرداد 1399

اشتراک گذاری :

شستشوی نمای ساختمان از جمله فعالیت هایی می باشد که اثرات مثبت بسیاری بر روی نما داشته می تواند زمینه های لازم برای زیباسازی ظاهری ساختمان را فراهم نماید. این فعالیت از جمله فعالیت هایی به شمار می رود که در حوزه خدمات مربوط به صنعت خدمات ساختمانی قرار دارد. بهتراست بدانید هزینه شستشوی نمای ساختمان به مجموعه ای از عوامل بستگی دارد که تمامی آن ها می توانند در کنار یک دیگر شما را ملزم به پرداخت هزینه های متغیری نمایند. دراین مقاله قصد داریم تا به  بررسی هرچه بیشتر پاک سازی نما و هزینه شستشوی نمای ساختمان پرداخته و اطلاعات لازم دراین زمینه را دراختیار شما قرار دهیم تا با دانش بیشتری نسبت به انجام این مجموعه فعالیت های خدماتی اقدام نمایید پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با شستشوی نما توصیه می کنیم مقاله نماشویی را مطالعه نمایید.

شستشوی نمای ساختمان و کاربردهای بی نظیر آن که بهتر است بدانید

کاربردها و مزیت های بی نظیر شستشوی نمای ساختمان سبب شده تا بیشتر افزاد بدون در نظر گرفته هزینه شستشوی نمای ساختمان نسبت به انجام آن اقدام نمایند. به طور کلی شستشوی نما به معنای از بین بردن تمام آلودگی های قرار گرفته شده بر روی نمای ساختمان می باشد که این آلودگی ها می توانند جرم، گرد و غبار، گل و لای و اثرات باران های اسیدی را شامل شوند.

مزیت های نماشویی ساختمان

نماشویی فارغ از هزینه شستشوی نمای ساختمان مزیت های بسیاری برای شما دنبال دارد اما باید بدانید که زیبایی های بسیاری نیز برای ساختمان شما به همراه دارد. علاوه بر این هزینه های این متد زیبایی نسبت به تصورات شما کمتر بوده و اثرات مثبت بسیاری برای شما دارد. بدون در نظر گرفتن هزینه کار در ارتفاع شما می توانید با این پاک سازی گام های بسیاری در راستای زینت ساختمان خود برداشته و لباسی پاکیزه را بر تن آن نمایید.

عوامل موثر بر افزایش هزینه شستشوی نمای ساختمان

همان گونه که بیان شد عوامل مختلفی می توانند بر روی هزینه شستشوی نمای ساختمان موثر باشند که دراین بخش قصد داریم تا به بیان عوامل بپردازیم. طرح و جنس نما یکی ازعواملی می باشد که هزینه های متغیری را در زمینه نماشویی ساختمان برای شما به همراه دارد. عمدتا طرح هایی که دارای تراشکاری های بسیار زیاد می باشند سختی های بیشتری نیز برای افراد فعال در این حوزه به دنبال دارند و شما را متحمل هزینه های بیشتری نیز می نمایند.

مکان قرارگیری ساختمان و تاثیر آن در هزینه های نماشویی

مکان قرارگیری ساختمان و شرایط جغرافیایی حاکم نیز ازعواملی می باشند که بر روی هزینه نماشویی ساختمان موثر بوده و این هزینه ها را برای شما متغیر می نمایند. برای درک بهتر این مسئله می توان به سطح کلانشهر تهران اشاره نمود که به دلیل آلودگی بیش از حد هوا و ریزش باران های اسیدی کثیفی های بیشتری نیز به همراه دارد. براساس این مسائل نمای ساختمان های واقع شده در این کلانشهر نسبت به شهرهای دیگر بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرد که همین امر می تواند اثرات بسیاری بر روی هزینه شستشوی نمای ساختمان داشته باشد. همچنین مطلب شستشوی نما را مطالعه نمایید.

انواع مختلف روش های شستشوی نمای ساختمان

شستشوی نمای ساختمان روش های مختلفی را شامل می گردد که هر کدام از این روش ها می توانند شما را متحمل هزینه نماشویی ساختمان به صورت متغیر نمایند. البته باید بدانید که انتخاب هر کدام از این روش ها وابسته به میزان آلودگی های نمای ساختمان می باشد که انتخاب آن توسط کارشناسان فعال در این عرصه صورت می پذیرد. به طور کلی این روش ها شامل نماشویی ساختمان با طناب ، نماشویی ساختمان با بالابر ، نماشویی ساختمان با واترجت 250 بار ، نماشویی ساختمان به روش واترسندبلاست ، نماشویی ساختمان با دیسکلر و نماشویی ساختمان با تی و ابر و مواد شوینده می گردد که همان گونه که بیان شد تمامی آن ها بر روی میزان هزینه نماشویی ساختمان موثر می باشند.

هزینه شستشوی نمای ساختمان در روش نماشویی با طناب

نماشویی ساختمان با استفاده از طناب سبب شده تا دیگراحتیاجی به نصب داربست های مختلف برای این کار نباشد و به راحتی با استفاده از طناب بتوان به پاک سازی نما پرداخت. این روش می تواند بر روی کاهش قیمت نماشویی ساختمان اثرات مثبت بسیاری داشته باشد زیرا با استفاده از آن دیگر نیازی به نصب داربست و متحمل شدن هزینه های اضافی مربوط به آن نمی باشد. افراد  فعال دراین حوزه با استفاده از طناب و فرودهای متناوب نمای ساختمان شما با بهره گیری از ابزارهای مختلف به طور کامل تمیز نموده و زیبایی هرچه بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند.

هزینه شستشوی نمای ساختمان در روش نماشویی با بالابر

بالابر یکی دیگر ازوسایلی می باشد که در صورت عدم امکان استفاده از طناب می توان به عنوان یک روش جایگزینی بر روی آن حساب نمود. بالابرهای صنعتی می توانند تمامی امکانات لازم جهت دسترسی به نقاط مختلف نمای ساختمان را فراهم نمایند. استفاده از واترجت با فشار مناسب یکی دیگر از روش های نماشویی می باشد که سبب متغیر شدن هزینه شستشوی نمای ساختمان نسبت به روش های قبل می گردد. برای این روش از دستگاه های سه فاز با فشار 250 بار بهره می گیرند و با انتقال آب با فشار مناسب به پاکیزه نمودن آلودگی های نمای ساختمان می پردازند.

نماشویی ساختمان با واترجت و واتر سندبلاست

در صورتی که نتوان جرم های ایجاد شده بر روی سطح ساختمان را با استفاده از واترجت از بین برد از روش هایی همچون واتر سند بلاست ، دیسکلر و تی و مواد شوینده استفاده می گردد که هرکدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند که همین ویژگی ها می توانند سبب متغیرشدن هزینه شستشوی نمای ساختمان گردند.

تیم ارتفاع کاران آسمان

همکاران ما در تیم ارتفاع کاران آسمان دارای بیمه بوده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد همچنین متخصصین کار در ارتفاع در تیم ارتفاع کاران آسمان همگی دارای مدرک بوده و آموزش دیده هستند و بهتر از هر آموزشی تجربه بالای کار درنمای صدها و یا هزاران ساختمان در سطح کشور می باشد که تیم ارتفاع کاران آسمان را نسبت به سایر شرکت های خدمات کار در ارتفاع متمایز کرده است.

برای سفارش خدمات کار در ارتفاع و یا اطلاع از هزینه های کار در ارتفاع با شماره 09126888569 با ما در تماس باشید.

خلاصه مطلب

به طور کلی عوامل بسیاری می توانند بر روی افزایش و یا کاهش هزینه ها موثر باشند. از جمله عوامل اثرگذار دراین باره می توان به طرح نمای ساختمان ، میزان آلودگی های ایجاد شده ، محل قرارگیری و شرایط جغرافیایی اشاره نمود.

0912 6888569 تماس بگیرید تماس بگیرید