کار در ارتفاع و نماشویی ساختمان

خدمات کار در ارتفاع راپل ، نماشویی و پیچ رولپلاک نما

021 22903297 0912 6888569 دسترسی سریع به تمام نقاط

از نماشویی ساختمان در کرج چه می دانید؟

نماشویی ساختمان در کرج نقش خیلی اساسی و مهمی را در زیباتر نشان دادن ظاهر ساختمان ها در استان البرز دارد - برای نماشویی ساختمان با ما تماس بگیرید

نماشویی ساختمان در کرج

نوشته شده توسط : مدیر سایت سه شنبه 6 مرداد 1399

اشتراک گذاری :

نماشویی ساختمان در کرج نقش خیلی اساسی و مهمی را در زیباتر نشان دادن ظاهر ساختمان ها در استان البرز دارد و جزء یکی از کارهای تخصصی و حرفه ای در زمینه خدمات ساختمانی به حساب می آید و ما در این مقاله قصد داریم درباره نماشویی ساختمان در کرج برای شما صحبت کنیم و چیزهایی که لازم است در این باره بدانید را برای شما بیان خواهیم کرد اما قبل از آن حتما مطالعه بخش نماشویی ساختمان را به شما توصیه میکنم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

در این مقاله درباره نماشویی ساختمان ها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت و دیگر مطالبی که درباره این کار باید بدانید صحبت خواهیم کرد.

نماشویی ساختمان در کرج چیست ؟

افراد از ابتدا تا به امروز به پاکیزه نگه داشتن خود و محیط اطرافشان به ویژه مکانی که زندگی می کنند علاقه داشته اند و به دنبال روشی بوده اند که بشود محل زندگی خود را مثل ساختمان آن ها تمیز و پاکیزه کند.

علت علاقه افراد به انجام دادن نماشویی برای ساختمان خود چیست؟

خوب است بدانید پاکیزگی یکی از ویژگی های جدانشدنی و جزء ذات انسان ها می باشد به گونه ای که وقتی شما به یک ساختمان قدیمی نگاه می کنید اگر نماشویی شده و تمیز باشد برای شما تمیز و تازه ساز به نظر خواهد رسید این در حالی می باشد که اگر چند سال نماشویی بر روی آپارتمان ها انجام نشود آن ها نما و زیبایی خود را از دست خواهند داد حتی اگر شما برای ظاهر و پوشش ساختمان خود هزینه زیادی صرف کرده باشید اما پس از چند سال نماشویی را برای آن انجام نداده باشید ساختمان زیبایی و ظاهر خود را از دست خواهد داد.

نماشویی ساختمان ارزان قیمت در کرج

همانطور که گفته شد اگر نمای ساختمان شما بسیار گران قیمت باشد اما تمیز نباشد و شکل ظاهری خود را از دست داده باشد نمی تواند آن طور که باید افراد را به خود جذب کند چرا که بسیاری از افراد اعتقاد دارند ظاهر ساختمان باطن آن را نشان می دهد پس نماشویی یکی از مهمترین کارها برای حفظ زیبایی ساختمان می باشد.

با نماشویی ارزان قیمت از نمای با ارزش و گران قیمت ساختمان خود محافظت کنید شما با این کار باعث می شوید عمر نمای ساختمان شما افزایش یابد و همچنین زیبایی نمای ساختمان خود را تمدید می کنید.

نماشویی با طناب و به روش راپل در شهر کرج

 

نماشویی ساختمان در کرج

در شهرهای پر جمعیت مثل کرج، تهران، تبریز، اصفهان و… که تعداد افراد زیادی به صورت روزانه جابجا می شوند اتومبیل های شخصی و دیگر وسایل حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس ها موجب به وجود آمدن آلودگی های بسیاری می شوند که بر روی نمای ساختمان تاثیر زیادی دارد و به همین دلیل است که باید هر چند سال یک بار نماشویی ساختمان انجام شود تا آلودگی ها و گرد و خاک های موجود بر روی ساختمان ها را پاک کند و ظاهری جذاب را به ساختمان شما بدهد و حتی جلوه محله و شهر محل زندگی شما را هم زیباتر نمایش دهد.

نماشویی در همه شهرهای ایران

همان گونه که اطلاع دارید تنها نباید نماشویی ساختمان در کرج انجام شود بلکه باید در همه شهرها به ویژه شهرهای بزرگ این کار را انجام دهند. به همین جهت مطلب نماشویی ساختمان در تهران را توصیه میکنم حتما بخوانید !

نماشویی با چه روش هایی انجام می شود؟

نماشویی با توجه به ساختمان شما با روش های گوناگونی انجام می شود مثل دیسکلر، تی و ابر، بالابر و… اما بهترین این روش ها شست و شو با دستگاه واتر سندبلاست می باشد که در ادامه به توضیح بیشتری از این روش خواهیم پرداخت.

هنگامی که نمای ساختمان شما خیلی کثیف باشد و همچنین جرم زیادی هم داشته باشد و نشود با شستشوی معمولی و دستگاه واترجت نما را تمیز کرد از دستگاهی به نام واتر سندپلاست استفاده می کنند و به پاکسازی رسوبات سفت و سخت و جرم ها خواهند پرداخت.

نماشویی در کرج با دستگاه واتر سندبلاست

نماشویی ساختمان ها در شهر کرج با دستگاه واتر سندبلاست یکی  از بهترین روش ها و کارهایی می باشد که افراد می توانند برای پاکیزگی نمای ساختمان انجام دهند چرا که این دستگاه رسوبات آهکی، رنگ های قدیمی و… را به بهترین نحو پاک می کند و همچنین به کسانی که قصد رنگ کردن دوباره نمای ساختمان را هم دارند کمک زیادی می کند.

قبل و بعد از نماشویی ساختمان قدیمی

افراد متخصص نماشویی : ارتفاع کاران آسمان

خوب است بدانید نماشویی با این روش نیازمند افراد متخصص و ماهر می باشد که کار با این دستگاه را بلد باشند و بدانند که چگونه با دستگاه واتر سندبلاست به نماشویی و بررسی سطوح مختلف بپردازند. ما در تیم ارتفاع کاران آسمان متخصصین آموزش دیده و بیمه شده ای داریم که کار شما را به بهترین شکل انجام خواهند داد – با ما تماس بگیرید 09126888569

مراحل و نحوه نماشویی ساختمان در کرج چگونه است؟

  1. برطرف کردن مانع ها و خطرها از ابتدایی ترین کارها می باشد مثلا تمامی لوازم تزئینی که جزء مانع ها در برابر ساختمان شویی می باشند برداشته خواهند شد.
  2. بستن تمامی پنجره ها، درها و مناطق باز و متصل به داخل ساختمان.
  3. بعضی قسمت ها در ساختمان وجود دارند که شما دوست ندارید به آن ها آسیبی برسد و یا ممکن است مواد شوینده برای آن قسمت ها مضر باشد مثل باغچه، گیاهان اطراف ساختمان و از این قبیل قسمت ها که تیم و متخصصان نماشویی ساختمان در کرج روی این قسمت ها را می پوشانند تا مشکلی برای این مناطق پیش نیاید و سپس به شست و شو می پردازند.
  4. پوشش قسمت های خطر ساز مثل فیبرهای نوری، جعبه های رابط، آنتن و دیگر اجزای برقی.

قیمت نماشویی ساختمان در کرج به چه عواملی بستگی دارد و چگونه است؟

هزینه پرداختی برای نماشویی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که مهمترین آن ها به شرح زیر می باشد.

اولین و مهمترین فاکتوری که بر قیمت و هزینه تاثیر دارد ارتفاع ساختمان می باشد به طوری که مشخص کننده این است که نماشویی به داربست نیاز دارد یا خیر مثلا اگر نمای ساختمان دارای ارتفاع زیادی باشد همچنین عریض هم باشد به داربست نیاز است اما اگر ارتفاع ساختمان شما کم باشد و در عین حال عریض هم نباشد قیمت و هزینه پرداختی کمتر می باشد چرا که نماشویی با طناب انجام می شود.

 

در نماشویی نوع نما و متریال استفاده شده چه تاثیری دارد ؟

نوع نما و نوع سنگ مصرف شده در نمای ساختمان شما هم تا حدودی بر قیمت تاثیر میگذارد. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر هزینه روش شست و شو خواهد بود مثلا هزینه شست و شو با مواد شوینده نانو متفاوت با مواد شوینده معمولی می باشد. شما پس از انتخاب شرکت نماشویی مورد نظر و پس از تماس با آن شرکت می توانید قیمت های آنان را پس از پاسخ به سوالات درباره ارتفاع و… هزینه ای که باید پرداخت کنید را از کارشناسان بپرسید.

در این رابطه شرکت ارتفاع کاران آسمان با دارا بودن متخصصین نماشویی بهترین خدمات را به شما دوست عزیز خواهند داد.

با ما در تماس باشید 09126888569

 

0912 6888569 تماس بگیرید تماس بگیرید