کار در ارتفاع و نماشویی ساختمان

خدمات کار در ارتفاع راپل ، نماشویی و پیچ رولپلاک نما

021 22903297 0912 6888569 دسترسی سریع به تمام نقاط

چه عواملی در قیمت نماشویی ساختمان در تهران تاثیر مستقیم دارد؟

نماشویی ساختمان در تهران یکی از روش‌های موثر در افزایش طول عمر ساختمان بوده و توصیه می شود شهروندان تهرانی برای ساختمان های خود نماشویی با راپل انجام دهند.

نماشویی ساختمان در تهران

نوشته شده توسط : مدیر سایت چهارشنبه 7 مرداد 1399

اشتراک گذاری :

نماشویی ساختمان در تهران یکی از مهم ترین روش هایی است که می توان علاوه بر پاکیزگی و درخشندگی، طول عمر بیشتری را به ساختمان نیز  هدیه کرد، نماشویی از اقدامات موثری هستند که سبب می شود جلوگیری از فرسودگی زود رس مصالح ساختمانی می شود می توانید با استفاده از نماشویی و کف سابی علاوه بر پاکیزگی و درخشندگی به ساختمان می توان از بروز آلودگی های ناشی از گرد و غبار نیز جلوگیری کرد.

کیفیت نماشویی ساختمان در تهران

نماشویی ساختمان راهی مفید و کم هزینه در مقابل هزینه های زیاد تخریب و نوسازی ساختمان محسوب می شود، البته عوامل موثری بر قیمت نماشویی ساختمان در تهران بستگی خواهد داشت به همین دلیل لازم است پیش از انجام آن تمامی عوامل موثر بر قیمت را در نظر گرفت، برای کسب اطلاعات لازم در این رابطه بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ورود به سایت ارتفاع کاران آسمان از تمامی خدمات ارائه شده در رابطه با نماشویی اطلاعات کامل کسب کنید.

کیفیت نماشویی ساختمان در تهران

نماشویی ساختمان در تهران به چه دلایلی انجام می شود؟

به طور کلی می توان گفت که نماشویی ساختمان در تهران به دلایل مختلف صورت می گیرد که عمده دلایل آن مربوط به پاکیزگی است و خود در برگیرنده دلایل متعددی می باشد:

  • هرچه نمای ساختمان زیباتر باشد به سادگی می تواند توجه افراد را به خود جلب کند این اقدام برای ساختمان های اداری مزیت های فراوانی را به دنبال خواهد داشت.
  • نماشویی ساختمان و کف سابی آن می تواند از ماندگاری و رسوب باران های اسیدی وارد شده به مطالح ساختمانی جلوگیری کند که در نهایت از فرسودگی زود هنگام ساختمان ها جلوگیری می کند.
  • گاهی ممکن است از بدنه ساختمان به عنوان مکانی برای چسباندن پوستر و بیلبورد استفاده شود در نهایت پس ماندهای این محصولات، صورت ناخوشایندی به ظاهر ساختمان خواهد داد.
  • تغیرات دمایی و نیروی باد تاثیر زیادی در تغییر رنگ و کدر شدن دیوار ساختمان ها خواهد شد و بهترین روش برای رفع چنین نواقصی نماشویی و کف سابی ساختمان است.
  • ماندگاری گرد و غبار بر روی نمای ساختمان سبب تغییر رنگ در مصالح ساختمانی و نمای آن خواهد شد و در صورت ادامه این روند تنها راه جبران آن می تواند تخریب و بازسازی نمای ساختمان باشد، اما می توان با شستشوی چند وقت یک بار از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد و با انجام هزینه های کم تر از ایجاد چنین هزینه گزافی جلوگیری کرد.

چگونه می توان بهترین نماشویی ساختمان در تهران را تجربه کرد؟

به طور کلی نماشویی ساختمان در تهران شامل نما بیرونی کل ساختمان، سازه های اصلی، شیشه ها و قاب پنجره، دیوار های دور از دسترس، درب ها و سایر نقاطی که امکان دسترسی افراد به آن مشکل باشد. انجام نماشویی ساختمان در تهران فعالیتی بسیار سخت است که نیاز به تبحر و مهارت خاص خود را دارد به همین دلیل نمی توانید به شخصه این کار را انجام دهید زیرا برای ساختمان های بلند و چند طبقه لازم است نیروی کار، توانایی بدنی بالایی داشته باشد.

به همین دلیل شرکت های بزرگی به منظور ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان تاسیس شده که هر یک دارای نیروی کار متبحر، متخصص و تعلیم دیده هستند تا بتوانند بهترین خدمات را بدون بروز مشکلات و اتفاقات جبران ناپذیر ارائه کنند.

نماشویی ساختمان به روش واتر جت

چه عواملی روی قیمت نماشویی ساختمان در تهران تاثیر مستقیم دارد؟

با وجود اینکه می توان قیمت متعادلی برای نماشویی ساختمان در تهران مشخص نمود اما گاهی عوامل متعددی در افزایش و کاهش آن تاثیر مستقیم دارد به بیان دیگر تعداد دفعات انجام این فعالیت در سال به میزان انباشتگی آلودگی بستگی دارد اما میانگین آن را می توان دو یا سه بار در سال عنوان کرد.

قیمت نماشویی ساختمان در تهران

در این شرایط قیمت متعادل و ثابت برای نماشویی ساختمان در تهران در نظر گرفته شده است که در صورت انباشتگی بیشتر آلودگی میزان قیمت بالا خواهد رفت، به علاوه تعداد طبقات ساختمان، تعداد درب و پنجره های روی نما و …. نیز در این امر بی تاثیر نیستند.

نماشویی ساختمان به چه روش هایی صورت می پذیرد؟

با توجه به اهمیت نماشویی ساختمان در تهران در زیبایی و ماندگاری بافت ساختمان، روش های متعدد و متناسب برای آن در نظر گرفته شده است که شامل موارد زیر می شود:

نماشویی ساختمان در تهران با واتر جت

در این روش شستشوی نمای ساختمان در تهران با آب با فشار بسیار بالا تمام گرد و غبار  روی ساختمان را پاک می کند، این نماشویی ساختمان به دلیل استفاده از آب خالی کم هزینه ترین نماشویی شناخته شده است چرا که تنها برای رفع گرد و غبار سطحی مورد استفاده قرار میگیرد

 

شستشوی نما با اسید پاشی

اسید پاشی ساختمان روشی است که ابتدا کارشناس نما با هدف شناسایی جنس مصالح به کار رفته در ساخت و ساز، روش نما شویی را مشخص می نماید که در این مرحله به واسطه اسید آلودگی های آن را پاک می کند، البته این کارشناسی در صورت احتمالات چند درصدی نیز روش اسیدپاشی را رد خواهد کرد و تنها زمانی امکان نماشویی ساختمان در تهران با روش اسید پاشی فراهم می شود که کارشناس مربوطه اطمینان لازم را از سلامت نمای ساختمان اعلام نماید.

نماشویی ساختمان با اسید

شستشوی نما با ابر و طی

در این روش از مواد نانو استفاده می شود که معمولا برای مکان هایی با نمای شیشه استفاده می شود، این روش را با نام نماشویی کامپوزیت نیز می شناسند. البته این روش در تمامی شرایط امکان پذیر است اما به دلیل مواد نانو به کار رفته بیشتر برای نمای ساختمان کامپوزیت بیشترین استفاده را دارد. همچنین برای آشنایی با شستشوی نمای ساختمان های شیشه ای حتما مطلب نماشویی شیشه را ببینید

در هر صورت برای خدمات نماشویی ساختمان در تهران جنس نمای ساختمان شما هرچه که باشد گروه ارتفاع کاران آسمان مثل همیشه در خدمت شما همشهریان گرامی خواهد بود.

0912 6888569 تماس بگیرید تماس بگیرید