کار در ارتفاع و نماشویی ساختمان

خدمات کار در ارتفاع راپل ، نماشویی و پیچ رولپلاک نما

021 22903297 0912 6888569 دسترسی سریع به تمام نقاط

اطمینان خاطر و زیبایی نمای ساختمان با پیچ رولپلاک نما بدون داربست

پیچ رولپلاک نما بدون داربست برای سنگ نمای ساختمان است که به روش صخره نوردی انجام می شود اعضای تیم راپل ارتفاع کاران آسمان دارای بیمه می باشند.

پیچ رولپلاک نما بدون داربست

نوشته شده توسط : مدیر سایت جمعه 9 مرداد 1399

اشتراک گذاری :

اگر قصد انجام پیچ و رولپلاک نما بدون داربست را دارید می توانید به صفحه پیچ رولپلاک نما مراجعه کنید. گروه تخصصی ارتفاع کاران آسمان با به کارگیری ابزارآلات استاندارد و نیروهای زبده و متخصص همیشه آماده ارائه کار با کیفیت به مشتریان است.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در این حوزه می توانید صفحه کار در ارتفاع را مطالعه نمایید.

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست

این روزها شاید بسیاری از ما اجرای پروژه های پیچ و رولپلاک نما بدون داربست را که راپل کاران انجام می دهند دیده باشیم. زمانیکه بعضی از سنگ های نما لق می شود و یا احتمال افتادن آن وجود دارد ساکنین این ساختمان ها دچار نگرانی می شوند و راه حلی را که برای رهایی از این مشکل به آن پناه می برند پیچ و رولپلاک نما بدون داربست برای سنگ نمای ساختمان است. در واقع این روش، عملیاتی برای ثابت نمودن سنگ نمای ساختمان است.

 

علت جدایی سنگ از نمای ساختمان

ریزش سنگ نمای ساختمان دلایل زیادی دارد . اکنون ما به این سوال پاسخ می دهیم که چه زمانی بیشترین سنگ از نما جدا می شود؟
آنچه که گروه کاری ما، در طول سالیان متمادی فعالیت در این زمینه به تجربه کسب کرده است به این نکته اشاره دارد که بیشترین ریزش های مربوط به سنگ نما در زمان های بارندگی مربوط به فضل پائیز و زمستان است. همچنین طوفان های شدید وزمان وقوع زلزله شاهد بیشترین ریزش بوده ایم. حتی در اولین بار ریزش سنگ نما ممکن است حادثه ای تلخ اتفاق افتد و جان انسانی را به خطربیاندازد.

ضرورت انجام پیچ رولپلاک نما بدون داربست

همانگونه که شاهد هستیم امروزه در طراحی های مربوط به سنگ نما ابعاد سنگ های استفاده شده بزرگتر از قبل می باشد و این امر ضرورت انجام پیچ و رولپلاک نما بدون داربست سنگ های نما یا اسکوپ سنگ نما را دو چندان می کند. علاوه براین سنگ های کوچک یا بزرگی که در ساختمان های قدیمی نما کاری شده است با گذشت زمان به دلیل فرسایش ملات و سنگ لق می شود، باید اقدامی جدی در جهت تثبیت سنگ ها نمود.

کدام نوع پیچ در نمای ساختمان کاربرد دارد

چون پیچ رولپلاک استفاده شده در نمای ساختمان در فضای باز و هوای آزاد است، باید از پیچی استفاده نمود که در برابر شرایط جوی و بارندگی مقاومت زیادی داشته باشد که بهترین پیشنهاد در این زمینه پیچ گالوانیزه است.
همچنین می توان برای محافظت بیشتر از بتونه استفاده کرد. در این صورت برای مقاوم کردن بتونه در برابر رطوبت از چسب های مخصوص در بتونه استفاده می شود.

پیچ گالوانیزه در پیچ رولپلاک نما

علت اهمیت فاصله پیچ ها از هم

هدف از انجام پیچ رولپلاک نما بدون داربست نمای ساختمان محکم کردن سنگ هاست. بنابراین برای رسیدن به این هدف سوراخ هایی که برای پیچ ها ایجاد می شود باید با فاصله استاندارد و محاسبه شده انجام شود. با توجه به نوع سنگ و اندازه آن تعداد سوراخ ها متغییر است. برای جلوگیری از آسیب دیدن سنگ و همچنین بالا رفتن کیفیت کار باید از دریل مناسب برای ایجاد سوراخ استفاده نمود. دریلی که دارای دیمر باشد تا بتواند سرعت چرخش و ضربه را کنترل کند.

وضعیت پیچ ها بعد از پیچ رول پلاک نما بدون داربست

اکثر سنگ های نما از نوع مرمریت یا تراورتن هستند که در آنها می توان خزینه کردن را انجام داد. خزینه کردن یعنی باز کردن و سوراخ کردن سنگ با استفاده از مته به اندازه ای که کله پیچ داخل سنگ برود. خزینه کردن شرایط خاص خود را دارد در صورت رعایت نکردن آنها کیفیت کار و ضریب اطمینان پایین می آید.

بتونه مورد استفاده برای پیچ رولپلاک نما بدون داربست

بتونه ای که برای روی پیچ ها استفاده می شود باید آب گریزو مقاوم باشد و زمانیکه بتونه بر روی پیچ ها قرار داده شود تا فاصله پنج متری تشخیص محل قرار دادن بتونه خیلی دشوار است و زیبایی نما کاملا حفظ می شود.

کثیف شدن نما به هنگام اجرای پیچ روپلاک نما بدون داربست

تیم ما برای اجرای سنگ نما از پیچ رولپلاک نما بدون داربست استفاده می کند که به وسیله مته و دریل سنگ ها سوراخ می شود باعث خاکی شده نما می شود. مخصوصا در اطراف پنجره ها و ابزارهای کار شده در نمای ساختمان
پس از پایان پیچ رولپلاک نما ساختمان باید دست به کار تمیزی و نظافت شوید. اگر در زمان بارندگی در اطراف و کناره پنجره ها آب به داخل وارد می شود باید در این مرحله اقدام به آب بندی نما کنید.

تثبیت سنگ نما

در مواردی کارفرمایان می گویند که بیشتر سنگ های استفاده شده در نمای ساختمان دارای اسکوپ هستند و بر این عقیده پافشاری می کنند که سنگ از قسمت های اسکوپ شده سقوط نمی کند مگر در قسمت های مانند قاب پنجره ها و ستون ها که چون این سنگ ها به صورت خیلی باریک بریده می شود نمی توان آن را اسکوپ کرد.
در این شرایط هم می توان سنگ نما را به صورت موردی تثبیت کرد که با برسی های کارشناسی و پیمانکاری شرایط کار بر روی این قسمت ها اعلام می شود.

پیشنهاد تیم ارتفاع کاران آسمان برای اجرای پیچ رولپلاک نما بدون داربست

پیشنهاد ما به عنوان یک گروه راپل کار حرفه ای به شما این است در صورتی که حتی نمای ساختمان اسکوپ داشته باشد نما را پیچ رولپلاک نما کنید. ما براساس تجربه به این نتیجه رسیده ایم که سیم های استفاده شده در پشت سنگ ها در فاصله زمانی بین 5 تا 7 سال زنگ می زند و خراب می شود و ممکن است شاهد سقوط سنگ های نمای ساختمان باشیم.

ترمیم بند کشی سنگ نمای ساختمان با پیچ رولپلاک نما بدون داربست

بند کشی سنگ ها با گذشت زمان به تدریج از بین می رود. در صورتی که این بند کشی ها تعمیر نشود رطوبت به پشت سنگ ها می رسد و ملات را ضعیف می کند و باعث می شود سنگ از نما جدا گردد. بنابراین اگر پیچ رولپلاک نما بدون داربست را انجام دادید در صورتی که بند کشی دچار مشکل شده باشد راپل کاران حرفه ای ما برای ترمیم بند کشی اقدام می کنند.

در مواردی پیش آمده است که به دلیل نشست ساختمان سنگ ها دچار ترک خوردگی شده اند، در این شرایط ابتدا سنگ ها را با چسب تثبیت کرده و به وسیله پیچ رولپلاک نما بدون داربست محکم می کنیم و در پایان با استفاده از بتونه ترک های سنگ را پر می می کنند.

چه زمان پیچ رولپلاک نما بدون داربست را انجام دهیم؟

انجام پیچ رولپلاک نما بدون داربست را می توانیم در هرفصل از سال انجام دهیم مگر در روزهایی که هوا بارانی است و یا هوا بسیار سرد و دما به زیر صفر درجه میرسد باید کار را متوقف کرد. وسایل مورد نیاز راپل کاران ابزار آلات برقی است که در هوای بارانی ممکن است اتصالی کنند و باعث برق گرفتگی شود.

هوای بسیار سرد نیز باعث می شود رطوبت داخل سنگ ها یخ بزند و وقتی با دریل بر روی سنگ کار انجام می شود باعث وارد شدن تنش به سنگ گردد. بهتر است پیچ رولپلاک نما را قبل از آغار بارندگی و سرمای شدید یا زمان وزش شدید باد انجام دهید.
از اینکه تا پایان مطالعه این مطلب همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. با مراجعه به سایت ارتفاع کاران آسمان می توانید بهترین راپل کاران را برای انجام پیچ رولپلاک نما بدون داربست انتخاب کنید. کارشناسان ما از اولین قدم تا پایان پروژه همراه شما خواهند بود.

خلاصه محتوا: یک کار تخصصی و فنی که نیازمند داشتن توانایی و اطلاعات و تجربه ی کافی است. با گذشت زمان سنگ های استفاده شده در نمای ساختمان ها لق شده و احتمال سقوط آنها بسیار زیاد است. افتادن سنگ به صورت جدی می تواند تهدید کننده جان انسانها باشد و همچنین نمای ساختمان را بد و نازیبا می کند. بنابراین پیچ رولپلاک نمای ساختمان راه حلی برای مشکلات عنوان شده است که به روش بدون داربست انجام می شود.

0912 6888569 تماس بگیرید تماس بگیرید