کار در ارتفاع و نماشویی ساختمان

خدمات کار در ارتفاع راپل ، نماشویی و پیچ رولپلاک نما

021 22903297 0912 6888569 دسترسی سریع به تمام نقاط

نماشویی با طناب

نماشویی با طناب یا راپل‌کاری یکی از بهترین روش هایی است که برای شستن نمای ساختمان های مرتفع و کوتاه به کار می رود است برای درخواست خدمات با ما در تماس باشید.

نماشویی با طناب

نوشته شده توسط : مدیر سایت جمعه 23 مرداد 1399

اشتراک گذاری :

نماشویی با طناب بهترین راهکار برای درخشندگی ساختمان شما

نماشویی با طناب یکی از بهترین روش هایی است که برای شستن نمای ساختمان های مرتفع و کوتاه به کار می رود. اولین سوالی که یک مالک ساختمان به ذهنش خطور می کند این است که نمای ساختمانم کثیف شده و نمی توانم خودم تمیزش کنم با توجه به وضعیت سخت اقتصادی هزینه داربست هم گران شده، پس چه کار کنم؟
نگران نباشید، اگر ساختمان شما سال هاست که چرکی شده و مدت هاست که به آن بی توجه بودید؛ پس از همین الان دست بکار شوید!
ممکن است شما در این رابطه سوالات مهمی به ذهن شما برسد که ما از قبل به آن فکر کرده و جواب مناسبی به آن داده ایم؛ لطفا همراه ما باشید.

  1. نمای ساختمان آجری است و با هیچ چیز تمیز نمی شود آیا تمیز میشه؟
  2. رنگ آجر شما از بین رفته، آیا می خواهید مثل قبل بشه ؟
  3. نمای کامپوزیت چگونه تمیز می شود ؟
  4. با انصاف ترین و خبره ترین نماکار چه شخصی است ؟
  5. ابزار لازم برای شستشوی نما چیست؟

برای آشنایی بیشتر با خدمات شستشوی نما گروه ارتفاع کاران آسمان توصیه میکنم صفحه نماشویی ساختمان را با دقت مطالعه نمایید.

نحوه کارکرد نماشویی

یکی از مزیت های نماشویی با طناب صرفه جویی بسیار بالا در وقت و هزینه می باشد، همچنین هیچ مزاحمتی برای بقیه همسایه ها ندارد، نماشویی با طناب به این صورت است که اول نماکار تیم ما از یک طناب محکم جهت وصل کردن طناب به یک میله مطمئن در پشت بام استفاده می کند یا آن را به یک سر ستون وصل می کند.

لوازم لازم برای شستشوی نما با طناب

ما برای اجرای نماشویی به دو طناب نیاز داریم؛ یک طناب اصلی و دومی طناب اطمینان که طناب ترمز نیز به آن می گویند، از نما آویزان می شویم و با در دست داشتن اهرم برروی نما و در بلندی های مختلف اقدام به شستن قدم به قدم نما می کنیم.

اگر نماشو به درستی آموزش دیده باشد و با استفاده از تجربه خود کار کند می تواند سرعت و امنیت کافی در ارتفاعات را برای خود تضمین کند، شاید در ذهن شما این گونه تجسم شود که یک کار کند و آهسته و بی ایمنی است ولی همانطور که گفته شد اگر کار در دستان افراد مجرب قرار گیرد، بهترین بازده را در اختیار شما قرار می دهد.

چه نماهایی قابل شستشو است؟

جنس نمای ساختمان یا برج شما مهم نیست از هر نوع باشد؛ اعم از شیشه ، کامپوزیت، آجر، سنگ، آلومینیومی، سیمان رنگ کاری شده و یا هر چیز دیگر. ما با استفاده از مدرن ترین و بروزترین دستگاه های شستشوی نما که اصطلاحا به آن نماشویی با طناب می گوییم، نماهای ساختمان شما را مثل روز اول تمیز و براق می کنیم.

نماشویی ساختمان با طناب در شهرهای بزرگ

با گذشت زمان و پیداش دستگاه های مدرن نماشویی و ساختمان شویی در شهرهای بزرگ و صنعتی مانند تهران و کرج و … که درون شهرها حاوی گردوغبار ناشی از دود کارخانه ها و وسایل نقلیه و همچنین بارش های آلوده باران به سطح ساختمان و نمای آنها به یک شغل پر درآمد و حرفه ای تبدیل شده است و این کار باعث اشتغال زایی زیادی شده است.

کارشناسی نمای ساختمان قبل از شستشو

  1. ساختمان باید بطور تخصصی بررسی شود که آیا نیاز به داربست دارد یا با استفاده از نماشویی با طناب باید انجام شود.
  2. اولین انتخاب نماشویی ها برای استارت کار داربست است، چون ایمنی بالایی به نسبت طناب دارد، اما این خود با مشکلاتی مانند هماهنگی با شهرداری و نیز هزینه های اضافی زیادی را در پی دارد.
  3. مقدار کثیفی و عمر سنگ نما قیمت کار را تحت تاثیر قرار می دهد، زیرا کثیفی ها انواع مختلفی دارد و نماشور در انتخاب متریال و روش کار، راه متفاوت تری را انتخاب می کند .
    به دلیل جاذب بودن ذاتی مواد کاربردی در نما مشکلاتی مانند انباشته شدن دود غلیظ بصورت حاله ای از سیاهی در نمای ساختمان از زیبایی و هزینه ای که صرف نماکاری شده است می کاهد و هم اینکه به مرور زمان آسیب جدی به متریال آن وارد می کند، نماشویی ساختمان امری بسیار ضروری در عصر جدید و لازمه هر انسانی است که به نظافت اطراف خود اهمیت می دهد.

علت آهکی شدن سنگ نما

چون سنگ ذاتا جذب کننده آلودگی ها می باشد، این مواد آلاینده همراه با رطوبت موجود در سیمان و زنگ زدگی پیچ و مهره نماکاری ترکیب شده و در نتیجه قیافه سنگ نما را آهکی می کند و پوسته پوسته می شود.

نحوه نماشویی تیم ارتفاع کاران آسمان

گروه نماشویی ارتفاع کاران آسمان با طناب روش های متفاوتی در شستشو دارند که یکی از کاربردی ترین آنها نماشویی با دستگاه سندبلاست و آب فشار قوی می باشد، برای جلوگیری از نفوذ آب می توان از مواد نانو و پولیش استفاده کرد.

پیشنهاد ما پس از بازسازی ساختمان به کار بردن روش نماشویی کامل است ، پس با توجه به توضیحات بالا نماشویی ساختمان با طناب در طول سال و در هر فصل امری اجتناب ناپذیر است.

از دلایل استفاده تیم ما از دستگاه فشار آب

استفاده از دستگاه فشار آب قوی یکی از اقتصادی ترین و به صرفه ترین روش های کاربردی است چون هم در مصرف آب صرفه جویی می کند و هم سرعت کار را بالا می برد، از سویی دیگر به نقاطی که بسیار کوچک و تنگ هستند به طوری که دسترسی به آن غیر ممکن است؛ این دستگاه با تمام قدرت محل های مورد نظر را تخلیه و تمیز می کند.

نماشویی با طناب توسط تیم ارتفاع کاران آسمان ساختمان رنو

نماشویی به روش سنتی

قبلاها نماشویی به روش های قدیمی بود که از داربست استفاده می شد، ناگفته نماند امروزه هم کاربرد زیادی دارد، با این تفاوت که اگر داربست در نما باشد به ناچار از داربست برای نماشویی کمک می گیریم اما اگر داربست نباشد که به نفع ماست و از سیستم نماشویی با طناب استفاده می کنیم.
بهتر است که بدانید هر صد و پنجاه متر مربع نماشویی با طناب برابر است با یک روز کاری که از داربست استفاده می شود.

برای درخواست خدمات با شماره 09126888569 تماس بگیرید.

0912 6888569 تماس بگیرید تماس بگیرید