کار در ارتفاع و نماشویی ساختمان

خدمات کار در ارتفاع راپل ، نماشویی و پیچ رولپلاک نما

021 22903297 0912 6888569 دسترسی سریع به تمام نقاط

شرکت نماشویی ساختمان در تهران چه امکاناتی باید داشته باشد ؟

چند نکته مهم برای پیدا کردن بهترین شرکت نماشویی ساختمان را در این مطلب یاد خواهید گرفت تا بهترین شرکت را برای شستشوی نمای ساختمان خود با راپل را پیدا کنید

شرکت نماشویی ساختمان

نوشته شده توسط : مدیر سایت شنبه 7 شهریور 1399

اشتراک گذاری :

شرکت نماشویی ساختمان ارتفاع کاران آسمان ارائه دهنده خدمات نماشویی و تمیز کردن نما می باشد. نماشویی ساختمان و تمیز کردن نما برای هر مالک ساختمان بسیار حیاتی می باشد. نمای هر ساختمان نشان دهنده کیفیت آن به عموم می باشد. یک نمای تمیز مثل یک محافظ ضد آب برای ساختمان عمل می کند. همچنین مناطق قابل تعمیر را به نمایش می گذارد و امکان از بین بردن معایب را فراهم می کند. همچنین برای تمیزکردن کف ساختمان خودهم می توانید از عملیات ساب زنی سنگ و انواع سطوح استفاده کنید توصیه میکنیم برای این کار لینک کفسابی را مطالعه نمایید.

هر مالک ساختمانی می تواند نگران انتخاب روش های درست برای تمیز کردن نمای ساختمان خود باشد. زیرا رفتارهای نادرست و انتخاب اشتباه می تواند باعث آسیب به ساختمان شود. انواع مختلف سنگ ها و نماهای ساختمان نیاز به دانش صحیح شستشو و گندزدایی و از بین بردن لکه هایی مانند روغن یا دوده دارند. در هنگام نماشویی ساختمان باید از روش های درست و مناسب و مواد درست برای این کار استفاده نمود.

نماشویی ساختمان یک راه سریع و مقرون به صرفه برای حفظ ظاهر مرتب و خاص ساختمان می باشد. به طور خاص، فاصله رنگ آمیزی سطوح بیرونی ساختمان معمولا بر اثر گرد و گبار و همچنین آلاینده های مختلف کدر شده و دچار آسیب می شود. شستشو می تواند مانع از خرابی شده و همچنین کیفیت رنگ و نمای ساختمان را نیز بالاتر ببرد و طول عمر نما را افزایش دهد.

نماشویی ساختمان توسط شرکت نماشویی ساختمان چگونه انجام می شود؟

تمیز کردن نماهای ساختمان مخصوصا در ساختمان های بلند و برج های امروزی مخصوصا در شهرهای بزرگ کار ساده ای نیست. متخصصان نماشویی ساختمان معمولا به وسیله طناب یا دانش مختلف فرود و استفاده از ابزارها روش های مختلفی را برای شستشوی نما به کار می برند.

معمولا نماشویی ساختمان در ساختمان هایی که امکان نصب داربست وجود داشته باشد و از ارتفاع کمتری برخوردار باشند به وسیله داربست انجام می شود.

اما در ساختمان هایی که از ارتفاع بالاتری برخوردار هستند، امکان نصب داربست فراهم نیست. در این حالت جهت نماشویی ساختمان متخصصان از دانش مختلف ورزشی و فرود و صعود و همچنین کمربندهای محافظ کمک می گیرند. نماشویی ساختمان نیازمند ایمنی بسیار و همینطور دانش بالای متخصصان می باشد.

متخصصان این کار، دارای یکی از سخت ترین شغل های دنیا می باشند که نیاز به تجربه و احتیاط بالا دارد.

روش های نماشویی ساختمان که توسط شرکت نماشویی ساختمان انجام می گردد:

به طور کلی سه روش اصلی برای تمیز کردن نمای ساختمان وجود دارد که توسط شرکت نماشویی ساختمان ارائه می گردد:

  • آب
  • مواد شیمیایی
  • روش های ساینده

روش های ساینده مانند سنگ زنی، یا استفاده از شن و یا برداشت یک لایه و سابیدن برای تمیز کاری و نماشویی ساختمان توصیه نمی شوند. زیرا مواد سطحی مانند رنگ را از روی نما حذف کرده و کیفیت نما را کاهش می دهد.

به جز این دو روش دیگر باقی می ماند که هر دو می توانند شرایط متفاوتی داشته باشند.

نماشویی با آب

برای تمیز کردن نما به وسیله آب از سه روش استفاده می شود.

  • نماشویی تحت فشار آب
  • خیساندن
  • شستشوی بخار یا گرم

استفاده صحیح از نماشویی ساختمان مناسب در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود. معمولا نماشویی تحت فشار آب یکی از بهترین روش ها می باشد. در این روش آب تحت فشار به روی سطوح ساختمان اسپری می شود. فشار آب معمولا از کم شروع شده و در صورت لزوم افزایش می یابد و در مواردی با برس کشی در نقاط سخت و عناصر سخت ادامه می یابد.

گاهی اوقات یک ماده شوینده ضعیف غیر یونی نیز به آب اضافه می شود تا خاک های روغنی از سطوح خارج شود. از صابون و سایر مواد شوینده خانگی نیز برای تمیز کردن در کنار آب استفاده می گردد تا هر گونه کثیفی روی نمای ساختمان از بین برود.

روش خیساندن در نماشویی ساختمان

این روش معمولا برای قسمت هایی از ساختمان کاربرد دارد که در معرض باران نیستند. خیساندن همراه با فشار و به دنبال آب شستشوی نهایی همراه است و ممکن است چند روز تا چند هفته طول بکشد. در این روش قبل از شستشوی اصلی، محل مورد نظر با آب و مواد شوینده خیس می شود تا در شستشوی نهایی بدون مشکل تمیز شود. شرکت نماشویی ساختمان ارتفاع کاران آسمان خدماتی ارائه می دهد که در طی آن مناسب ترین روش شستشو برای تمیز کردن نما مورد استفاده قرار می گیرد.

روش سوم شستشو و نماشویی ساختمان تمیز کردن با بخار یا فشار گرم است. این روش معمولا مورد استفاده نمی باشد اما طی این روش می توان رسوبات خاک نشسته روی نمای ساختمان را به سادگی از بین برد. به علاوه این روش گزینه مناسبی برای تمیز کردن سنگ های حساس به مواد اسیدی و پاک کننده های شیمیایی می باشد که در شرکت نماشویی ارتفاع کاران آسمان با ابزار مناسب انجام می گیرد.

نماشویی ساختمان با مواد شیمیایی در شرکت نماشویی ساختمان

پاک کننده های شیمیایی برای از بین بردن کثیفی های موثر مورد استفاده می باشند و برخلاف روش های مبتنی بر آب، می توان از این روش برای از بین بردن رنگ، روکش و همچنین شستشوی نماهای فلزی استفاده نمیود. پاک کننده های مبتنی بر اسید بر روی آجر و دیوارهای سنگی و همچنین گرانیت و ماسه سنگ ها موثر می باشد. پاک کننده های قلیایی در سنگ تراشی های حساس مانند سنگ آهنک، مرمر، گرانیت و ماسه سنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

پاک کننده های شیمیایی روی یک سطح مرطوب اسپری یا برس می شوند و اجازه می دهند برای مدت زمانی روی سطح باقی بماند. بسته به ماده ای که قرار است از بین برود، زمان و مواد شیمیایی مناسب را به کار می برند و منتظر می مانند و سپس شستشو را ادامه می دهند.

قبل از شروع نماشویی ساختمان در شرکت نماشویی ساختمان چه تدارکاتی انجام می شود؟

قبل از شروع برنامه تمیز کردن نما، مهم است که نوع نمای ساختمان کاملا مشخص شود و مناسب ترین روش برای تمیز کردن آن تعیین گردد. تفکیک انواع سنگ ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. انتخاب نوع روش صحیح تمیز کردن می تواند در صورت انتخاب نادرست صدمات جبران ناپذیری به ساختمان وارد کند. بنابراین پیشنهاد می گردد برای نماشویی ساختمان با متخصصان این کار تماس گرفته شود.

قیمت نماشویی ساختمان

برای تمیز کردن نمای یک ساختمان معمولا به عواملی چون میزان آلودگی و همینطور شرایط سخت و متراژ و جنس نما بستگی دارد. در این روش زمان نیز در نماشویی تاثیر گذار است و می تواند یکی از عوامل تعیین کننده برای قیمت باشد. اگر بخواهید نماشویی ساختمان در مدت زمان کمتر و سریعتری انجام گردد قطعا نیاز به پرداخت هزینه های بیشتری می باشد. برای آشنایی بیشتر با نحوه قیمت گذاری حتما مطلب هزینه نماشویی ساختمان را در وب سایت شرکت ارتفاع کاران آسمان مطالعه نمایید.

همچنین برای مشاوره رایگان با کارشناس نما با شماره 09126888569 آقای ارزنده تماس بگیرید.

و یا با شماره تماس شرکت ارتباط برقرار نمایید 02122903297 شرکت ارتفاع کاران آسمان

 

0912 6888569 تماس بگیرید تماس بگیرید